• Wpisów:7
  • Średnio co: 305 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 11:56
  • Licznik odwiedzin:1 498 / 2444 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Tak muszę wyglądac.. *-*
 

 
Mówią mi, że jestem zła. Mówią, że jestem egoistką zapatrzoną w siebie, mściwą, wredną kobietą. Lecz jak się zmienić, gdy ludzie codziennie dają tysiące powodów do bycia złym?
 

 
Hej dziewczyny.

Właśnie szukam jakiś dobrych ćwiczeń na nogi (szczególnie łydki), najlepiej w zestawach - mam ferie, więc będę intensywnie ćwiczyć
Co polecacie?
te tradycyjne ćwiczenia już na mnie nie działają.
  • awatar Miaall: hm ja polecam po prostu bieg w miejscu przez 10 min :):*
  • awatar Gość: Mi na uda przydała sie zumba :) cały czas skaczeszz Świetna jest polecam :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Mój dzisiejszy jadłospis.

śniadanie: płatki owsiane na mleku 1,5% z otrębami i cynamonem
2śniadanie: dwie kromki ciemnego chleba z serem i papryką
obiad: kilka ziemniaków gotowanych z rybą i surówką (sałata pekińska, marchew, fasola czerwona, kukurydza) , dwa ryżowe wafle
podwieczorek: pomarańcza i duże jabłko
kolacja: dwie kromki razowego z twarogiem i rzeżuchą.

Wydaje mi się, że zjadłam dosyć normalnie.
Kalorii nie będę podawała. Trochę się wstydzę, że będę uznana za jakiegoś strasznego obżarciucha, ale próbuję wyjść na "prostą" i przestać martwić się o nie.

Dziś pół godziny hula-hop. I może trochę tańca.
 

 
Kilka ważnych dla mnie thinspiracji.
 

 
Celem powstania tego minibloga jest dla mnie wymiana doświadczeń związanych z dietami, utrzymywaniem wagi, prawidłowego sposobu odżywiania się, a ponadto - mobilizacja w utracie kilku cm w nogach. Bez głodowania. Bez popełniania tych samych błędów.

Walczę z zaburzeniami.


Mój wzrost: 167cm.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›